my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

IsTeRi 1/2 MaSa...!!!~??????????????

Assalamualaikum.............

tajuk n3 kalinie isteri separuh masa...jeng2 sebut psal isteri nie....jgn pulak korang ingat aku nak kawin....xde maknaa aku nak kawi di usia sebegini..kene reject terus ngan tok kadi...huhuhu:)~
isteri separuh masa??,apa tu?

meh nakciter.....gengar leklok keyh??aku rasa ada di antara korang da taw kan5?ISM ni e-novel yg ditulis oleh novelist M.A.I.D kak Suri Ryana...,,dan insyaallah akan diterbitkn...aku suka sangat jalan cerita dia..xcomplicated sangat...dan kelakar....

hero Dr.Nazrin shah & heroin Medina izwani...medina ni adik angkat si nazrin..pas2 dia kene kawin atas sbb2 tertentu...wahhhhhh...korang rasa ad x kesah mcm nie kat luar????untuk lah og 2..huhukenapa?xtaw....aku selalu baca cerita ni dlm blog penulis dia....same jugak mlm nie @ pagi nie..aku baru jr habis baa bab 20 b iaitu bab terakhir....mmg bes!!aku sautee sgt ngn penulis dia..sbb dpt buat cerita cm 2...

p/s: kalaw korang nak taw jgn lupa jengah blog penulis dia yaa!!!...xrugi punyer..!!~
key la babai...(!_!)

wif lurve,
ika.......:))

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO READ MY ENTRY