my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SEKOLAH-2~!!

Assalamualaikum!!!...hai wat per 2???aduhh apelah masib ika nie..homework x siap lg..nasib sikit jer~law x mesti longgar skru2 kat tgn aku nie kan???esop daa sekolah..kejap jer cuti,,cepatnya masa berlalu kan??tp aku x hargai masa 2..!!buang sesuka hati jer..ands at this time n moment aku masih lg wat homework pai sambil mengadap lappy(sayang),layan bola dalam bilik...!!!!(membosankan)..pleaselaa help me!!!

Haishh sebut pasal sekolah perasaan 2 x dapat nk gambarkan macam mana..malas ke??x suka ke??tp setelah discan dalam hati nie..perasaan MALAS yg ad...ohmaii!!nape la??"acam mana la ika kau nak jd best student SPM kalw malas mcm nie"..hrmm but i have to...kene pg jugak..

Tp xpe..sobs~...biasanay malas 2 kejap jer...bila da sampai sekolah ok la..sebab da jumpe kengkawan..cerita pasal cuti yg membosankan n bla..bla..bla...mesti masa 2 rasa x nak balik pulak...ish3 pelik laa aku nie..

k laa dr tadi hamewok pai aku xsentuh...malam nie nak siapkan jugak!!titik!!

wif lurve,
ika.....:))

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO READ MY ENTRY